logo-samandehi

سبد خرید شما خالی است.

راهنمای گیفت کارت Origin

گیفت کارت Origin

راهنمای گیفت کارت Origin

17 اسفند 99 شاهین سرسپار
15

اگر شما هم از طرفداران بازی های ساخت شرکت EA هستید و از سرویس ارائه بازی این شرکت بنام Origin استفاده میکنید اطلاع دارید که برای بهره مندی از بسیاری از امکانات و بازی های جدید ارائه شده در این سرویس نیاز به پرداخت درون برنامه دارید که در ایران بدلیل عدم دسترسی به بانک های خارجی میبایست از گیفت کارت های مربوطه کمک گرفت. در ادامه به شما نحوه ساخت اکانت EA و استفاده گیفت کارت Origin را آموزش خواهیم داد.

گیفت کارت Origin

معرفی کلی Origin و دانلود این سرویس

نرم افـزار اوریجین برنامه ای است که توسط کمپانی Electronic art در سال ۲۰۱۱ با هدف توزیع بازی ها به صورت دیجیتالی شروع به فعالیت کرد .در اوایل سال 2011 اوریجین تنها بازی های EA را به فروش می رساند ولی بعدها تصمیم گرفت بازی های شرکت های دیگر همانند شرکت های بیلیزارد، سوپر سل و …  را نیز در لیست فروش خود قرار دهد و به این ترتیب اوریجین رابطی بین کاربر و کمپانی های بازی ها به صورت دیجیتالی شد Origin .یک شبکه مدیریت بازی های رایانه ای است که با قاطعیت می توان گفت حدود 80 درصد شبیه به نرم افزار شرکت Valve یعنی نرم افزار استیم می باشد. شما از طریق این لینک میتوانی این سرویس را دانلود کنید و از امکانات آن بهره ببرید. در ادامه با بعضی از اصطلاحات که در زمان استفاده از گیفت کارت Origin  به آنها نیاز دارید آشنا خواهیم شد.

Store: فروشگاه این سرویس میباشد که بازی های شرکت EA و دیگر شرکت های ارائه شده در آن بفروش میرسد و از طریق کلاینت و وبسایت در دسترس قرار دارد.

Origin Access: با خرید Origin Access از طریق گیفت کارت Origin یک هفته زودتر از عرضه شدن بازی به جهان آن را بازی کنید. در این حالت نه فقط نسخه ی آزمایشی بلکه نسخه کامل و اصلی را می توانید بازی کنید و تمام اطلاعات بازی آزمایشی به بازی اصلی منتقل می شود.

On House : سرویس تشویقی اوریجین است که به صورت چرخشی بازی های مخصوصی را برای دارندگان سرویس Origin Access رایگان ارائه میدهد.

Origin Game Time : اوریجین یک ساعت از مجموعه ای کامل نسخه اصلی برای پخش برخی از بازی های برتر شرکت را بدون هزینه را در اختیارتان قرار می دهد.شما همچنین می توانید مجموعه ای از نسخه های نمایشی و بتا را در این فروشگاه پیدا کنید.

همچنین شما میتوانید از طریق فروشگاه داخل کلاینت Origin از اعتبار گیفت کارت Origin خود بهره بگیرید و بازی ها را به صورت مستقیم از این نرم افزار با 10 درصد تخفیف نسبت به باقی ارائه کنندگان خریداری کنید.

گیفت کارت Origin

نحوه‌ی ساخت اکانت Origin

  1. ابتدا از طریق این لینک به وبسایت Origin بروید.
  2. روی گزینه Register در گوشه پایین سمت چپ کلیک کنید.
  3. در صفحه باز شده اطلاعات هویتی خود را وارد کرده و بعد از آن تایید می کنید و وارد صفحه جدید می شوید.
  4. در صفحه جدید به سوالات امنیتی پاسخ می دهید .
  5. در مراحل بعدی اطلاعات خواسته شده را وارد و پازل تایید ربات نبودن را تکمیل کنید.
  6. اکنون کد ارسال شده در ایمیل را در پنجره مخصوص واردکنید.
  7. ساخت اکانت شما به پایان رسید. در مرحله باید حساب خود را شارژ کنید.

گیفت کارت Origin

شارژ کردن اکانت Origin از طریق گیفت کارت Origin

از آن‌جا که کاربران ایرانی در استفاده از کارت‌های بین‌المللی همچون PayPal با مشکل روبرو هستند، بهترین راه برای خرید از فروشگاه Origin و فروشگاه های داخل بازی ها کلاینت استفاده از گیفت کارت است که در سایت آرسان گیفت با قیمت مناسبی می‌توانید آن را بخرید. گیفت کارت‌های مخصوص این بازی در قالب گیفت کارت Origin یا Origin Cash Card ارائه میشود و اعتبار اکانت Origin شما را افزایش میدهند.

فعال کردن گیفت کارت Origin           

  1. مجددا وارد سایت شوید.
  2. گزینه sign in را انتخاب کنید.
  3. اطلاعات و پسورد خود را وارد کنید.
  4. بر روی گزینه ea account and billing کلیک کنید.
  5. در صفحه جدید باز شده payment method را انتخاب کنید.
  6. در این قسمت برای شارژ کردن حسابتان باید add more را انتخاب کنید. کد گیفت کارت خریداری شده را وارد کرده و submit را بزنید.
  7. حساب شما به اندازه موجودی گیفت کارتتان شارژ شده است.

اگر پس از وارد کردن کد گیفت کارتOrigin  با اخطاری مواجه شد یا کد قبول نشد، دقت کنید که آن را به‌درستی وارد کرده باشید. توجه کنید که منطقه‌ی گیفت کارت باید با منطقه‌ی اکانت‌تان یکی باشد. از اتصال اینترنت‌تان هم مطمئن شوید. این احتمال هم وجود دارد که طی روند خرید، یک کد اشتباه یا تکراری برای شما فرستاده شود. پس اگر تمام احتیاط‌های لازم را انجام دادید و باز هم کد کار نکرد، حتما با فروشنده‌ی کد تماس برقرار کنید.

نکته های مهم قبل از خرید گیفت کارتOrigin

  • ابتدا از سرور / کشور اکانت خود مطمئن شوید
  • این کارت ها دارای سرور / ریجن بندی هستند و در صورت خرید اشتباه کد بلا استفاده خواهد بود
  • گیفت کارت های ریجن North America نیز از طریق وبسایت آرسان گیفت قابل تهیه است
  • در زمان ریدیم کردن گیفت کارت ها حتماً آیپی خود را به کشور اکانت تغییر دهید تا مشکلی برای کد و اکانت پیش نیاید
  • بیش از 20 بازی رایگان در بخش Vault موجود است که با خرید گیفت کارت Origin و پرداخت عضویت اوریجین به آن ها دسترسی پیدا خواهید کرد

منبع : آرسان گیفت